Audit

Auditarea Serviciului National pentru Masurarea Audientelor TV (SNMATV)

In conformitate cu dispozitiile Contractului pentru furnizarea SNMATV, in fiecare an de contract ARMA numeste un auditor independent pentru a verifica SNMATV. Auditarea se face pe baza unor specificatii tehnice de auditare, intocmite de Comitetul Tehnic al ARMA. Auditul studiaza concordanta SNMATV cu specificatiile tehnice contractuale.

Auditul Serviciului National de Masurarea Audientelor TV (SNMATV) furnizat de TNS AGB International a fost realizat de catre organizatia franceza CESP in perioada noiembrie 2004 - februarie 2005. Dupa terminarea procesului de auditare, CESP (Centre des Études des Supports de Publicité) a emis raportul de audit.

Pentru urmatorul interval de masurare a audientelor TV realizat de catre TNS AGB International, CESP a efectuat procedura de auditare in perioada octombrie 2005 – februarie 2006, acceasi companie realizand procedura de auditare si pentru perioada noiembrie 2007 – februarie 2008.

SNMATV furnizat de GfK Romania SRL a fost auditat in perioada octombrie 2008 – martie 2009 de acceasi companie franceza. Conform deciziei Adunarii Generale ARMA, in anul 2009, auditarea a fost realizata de catre compania britanico-norvegiana, Hulk and Ruud. In anul 2011 serviciul a fost auditat de compania britanica Helen Harrison Company Ltd.

SNMATV furnizat de Kantar Media a fost auditat in anul 2012 de catre compania britanica Helen Harrison Company Ltd.

Auditarea reprezinta o procedura normala de verificare, prevazuta in contractul SNMATV semnat in 2011, prin care, in fiecare an de contract are loc o procedura de auditare a serviciului iar rezultatele sunt puse la dispozitia tuturor membrilor Asociatiei.