FAQ


1. In ce consta continutul cursurilor organizate de MEDIA SCHOOL?

Printre prelegerile si activitatile practice care definesc continutul cursurilor organizate de MEDIA SCHOOL figureaza: marketing si comunicare, cercetare de piata, mass-media, management, planificare si strategie de media, administrarea conturilor de publicitate, tehnica negocierilor, prezentarea studiilor de audienta de TV, radio, presa scrisa, internet si a softurilor de utilizare a acestora. Se acorda o atentie deosebita mediului digital de comunicare.


2. Frecventarea cursurilor MEDIA SCHOOL presupune prezenta permanenta sau cursantii pot sa fie angajati ori sa studieze in paralel?

Cursurile dureaza 3 luni, iar activitatile au loc din doua in doua saptamani, alternativ Vineri si Sambata, respectiv Sambata, cate 6 ore pe zi. Ca atare, cursantii vor avea posibilitatea sa urmeze cursurile MEDIA SCHOOL in paralel cu universitatea sau cu serviciul.


3. Cui ii sunt recomandate cursurile MEDIA SCHOOL?

Cursurile MEDIA SCHOOL vin in intampinarea nevoilor pietii si solutioneaza de o maniera coerenta problema pregatirii la inalte standarde calitative a personalului necesar departamentelor de cercetare/ planificare ale statiilor TV, clientilor de publicitate, precum si agentiilor de media si/ sau publicitate.


4. In ce perioada au loc cursurile in anul 2011?

In anul 2011 cursul BASIC KNOWLEDGE incepe la data de 16 septembrie, iar cursul TOWARDS EXCELLENCE incepe la data de 23 septembrie.